Friday, May 17, 2013

Today I Am A Brilliant Carpenter Bombshell;)



Vilken färg har själen älskling?

HAPPY FRIDAY:)))

Staying in Dulwich all day. Created sort of a long walk this morning, first listening to Mix Megapol Goteborg's Morrongang and then The Hunger Games which I am now Completely Obsessed by....came home and cleared some things out of the way while listening to Kent, Thastrom, Hakan Hellstrom & some Metallica (!).

I did too run into a fun fair this morning! A Victorian style one:) Now I only need to catch a glimpse of the baby foxes in my garden and my day will be Complete!

Waiting for the laundry to finish so I can go to a cute place to do my daily Collage, today I'll do the real one which means cutting & pasting plus painting:).

Today's Outfit:

H&M dungarees
Grandma's heart
Plus not seen..some cardigans & a LA Gear hoodie plus my skull scarf.

Beauty Today:

Pärlor



"Sagor för barnen som är som du
(om en tunnel i ljusets slut)
Jag är din vän och vi lär oss av varann
(det är ett av skälen)
Ge dom ett finger och värm min hand
(i ett iskallt IKEA-land)
Du är min vän och vi lär oss av varann
(bara ett av skälen, ett av skälen,
ett av skälen, ett av skälen)

Så snurra min jord min igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
(vilken färg har själen)
Snurra min jord min igen
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(vilken färg har själen älskling)"


x
Alice Solantania Saga

(quote from Kent.nu)


No comments: