Tuesday, January 01, 2008

Kent; "Elefanter"

"I hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som har blivit så hård
I hela mitt liv har jag längtat
långt, längre bort härifrån
Nu står du först på min lista
över folk som förtjänar ett
öde värre än döden...

I hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som blivit så hård
i hela mitt liv har jag längtat
långt, längre bort härifrån
Nu står du först på min lista
över folk som förtjänar ett
öde värre än döden...

I hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som blivit så hård
i hela mitt liv har jag längtat
långt, längre bort härifrån
Nu är du struken från listan
jag har lärt mig av dig.
alla öden är värre än döden"

short translation:

"All my life I have Waited
for someone who resambled you
how Could you leave me?
in a world so hard
in all my life i have longed
far, far away
now,you are first on my list,
over people who deserves a
destiny worse than death...."

this is EXACTLY what i felt for SO many years.......

sorry!!! one of this world's best pop group is Swedish. KENT. I BOW to you. BOW.

w/ love
alice

No comments: