Monday, August 13, 2012

An Obsession of Tant Greddelin

I have an obsession of the color Lilac thanks to Elsa Beskow's character Tant (Lady) Greddelin. Such a cake wonder.

This is today's outfit. A lilac colored dress from an antique shop in Brighton (not saying which one, this is to be a secret pleasure garden of mine:):)...!!!), sunnies from Screaming Mimi's and fabric bags from showroom appointments/ fashion weeks.


"Allt är så skört i din värld
Schhh…Jag bara säger som det är
Du gav mig en bomb under bron
Tänk att det bara krävs ord
Låt mig behålla det här
Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld
Det är allt jag begär"

- a passage from Kent's Flen/ Paris as written by J.Berg

Kom och slå sönder min värld

Hallelujah Mademoiselle.

X
Alice Solantania Saga

No comments: