Wednesday, October 09, 2013

Idag Är Jag En Romantisk Fjolla! (also say hi to Sunshine)!

Tiden Är Inte Mer




While creating my morning walk this morning I was listening to Sommar Prat i P1 ( a Swedish radio channel which every summer has a talk show with wonderful guests hosting it talking about their lives), today Inga Landgre hosted it and she was so Wonderful. She calls herself a Romantisk Fjolla (in English similar to Romantic Fool I think)....so this is what I am today: En Romantisk Fjolla;))))

outfit for such adventures

dress to be shopped when I open Alice Saga's Wonderland Boutique
antique cross & bangle
Top Shop sandals

also SAY HI TO SUNSHINE:) she is the new member of Alice Wonderland's family!

Du...

Får jag gömma några drömmar hos dej?
Några naiva och vackra
som andra kanske skrattar åt.
Jag vill låta dom bo
längst inne i dej.

Får jag dansa klumpigt
och sjunga falskt för dej
en solig dag
när hjärtat spränger i bröstet?
Se inte till reflexerna,
upplev källan!

Får jag vara i din värme
och långsamt mjukna
när själen blivit lite frostbiten
Håll om mej
tills jag ler igen!

Får jag slösa min kärlek på dej?
Får jag skratta, krama, sjunga, gråta
och dansa av kärlek
utan att du blir rädd?
Jag vill se dej i ögonen
och låta ett leende
berätta att jag älskar dej!

-Sigrid Renklint

xxx
Alice Solantania saga

No comments: