Tuesday, June 03, 2014

Idag Är Jag Det Vackraste Jag Vet

"Det vackraste som finns är att vara någon nära,
 när månen lyser klart över skog och mark så underbart.
 Jag ligger här brevid och jag känner hur du andas
 att älskas utav dig är det vackraste för mig,

 stunder av stillhet ett ögonblick av ro ibland
 stunder av lycka, att bara ha varann.
 Det är en rikedom att få älska &
 att älskas, vår kärleks sårbarhet är det vackraste jag vet.

Du ligger här brevid och jag känner hur du andas,
 att älskas utav dig är det vackraste för mig."

- det vacraste jag vet as sung by cecilia vennersten



my mom thinks i am;0)! so does my aunt. 

outfit for being beautiful

vintage flower print playsuit as to be sold in my wonderland shop
antique cross necklace
office green as in envy ballerinas
top shop yellow cardie
beyond retro dotty violette cardie
braids by me;)

this song, det vackraste jag vet, is one of my favorite songs! i came to think of it today because it popped up on my spotify radio station:) i forgot how much i love it. and how i want what she has. the first time it was performed was at a swedish song contest for the eurovision one, cecilia vennersten came second. only god knows who one that year of 1995...!!! you can view the video here! allsang pa skansen 15 years later version here:).

stunder av stillhet, stunder av lycka
sa sagolikt det ar

perfection is to decide to be beautiful.
candy cute brilliance lovely creatures!

love
alice solantania saga

(the quote from the song det vackraste jag vet is written by nanne gronvall, maria radsten & peter gronvall and sung by cecilia vennersten)

No comments: